Avui analitzarem un anunci, en aquest cas l’anunci de la “fundación ONCE” en el qual es pretén millorar l’integració de les persones amb discapacitat i veure que són igual que qualsevol nen. Per tal de poder seguir l’anàlisi, adjuntem el link de l’anunci: http://www.youtube.com/watch?v=ZGb4RBKDUyY.
Aquest anunci es basa amb el llenguatge visual a través de les expressions de les persones, concretament dues nenes, una que pateix síndrome de down, i el pare d’una d’elles.
Pel que fa als plans, podem veure que es basa amb plans generals i en primers plans. Sobretot s’enfoca molt la cara de les nenes que apareixen i el pare d’una d’elles, i en els plans generals s’ensenya tota l’escena, per exemple quan estan jugant amb les fulles i així es veu a les dues.
Pel que fa als colors, podem veure que apareixen colors visuals i que criden l’atenció, i també apareix el color verd, ja que és el color del logotip de la fundació.
La càmera fa moviments d’apropament, perquè podem veure que primer fa un pla general i després es centra amb les cares de les nenes. També fa moviments horitzontals per seguir una escena.
No hay comentarios:
Publicar un comentario