domingo, 22 de enero de 2012

LLenguatge audiovisual: anàlisi d'un anunci


Avui analitzarem un anunci, en aquest cas l’anunci de la “fundación ONCE” en el qual es pretén millorar l’integració de les persones amb discapacitat i veure que són igual que qualsevol nen. Per tal de poder seguir l’anàlisi, adjuntem el link de l’anunci: http://www.youtube.com/watch?v=ZGb4RBKDUyY.

Aquest anunci es basa amb el llenguatge visual a través de les expressions de les persones, concretament dues nenes, una que pateix síndrome de down, i el pare d’una d’elles.
Pel que fa als plans, podem veure que es basa amb plans generals i en primers plans. Sobretot s’enfoca molt la cara de les nenes que apareixen i el pare d’una d’elles, i en els plans generals s’ensenya tota l’escena, per exemple quan estan jugant amb les fulles i així es veu a les dues.
Pel que fa als colors, podem veure que apareixen colors visuals i que criden l’atenció, i també apareix el color verd, ja que és el color del logotip de la fundació.
La càmera fa moviments d’apropament, perquè podem veure que primer fa un pla general i després es centra amb les cares de les nenes. També fa moviments horitzontals per seguir una escena.
Amb relació amb els recursos estilístics, podem veure que el que més s’utilitza són les preguntes per tal d’acabar amb una altre pregunta que tothom pot respondre i entendre el missatge de l’anunci.

No hay comentarios:

Publicar un comentario